Monday 9 September 2013

GL aku dah guna

Assalamualikum
banyak sangat yg nak aku coretkan harie nie
aper pown aku postkan pasal GL harie 2

GL tersebut dah aku gunakan masa aku
nak mintak surat rujukan
di klinik Taman Ehsan, Kepong

alkisah disebalik itu
hari jumaat
bersamaan 6 /9/2013
aku sms hubby utuk p klinik mintak surat refer letter
dalam pukul 11.00 pagi
aku dah get ready semua2 dah utuk balik
sebab harie 2
hari kejer jumaat
aku masuk pagi jer petang lepas solat Jumaat aku p Klinik
dalam pukul 3.00 aku ke kelinik
nasib baik x lah ramai orang
x susah lah menunggu lama2
tp cik kak kat kaunter 2 mcm kerek sikit
huhuhuhuhu
rase hangin jer tp x per sabar jer lah
lepas dah daftar amik nombor
n tunggu giliran dengan sabar
lebih kurang 10 minit no aku dipanggil
aku pown jumpa lah Dr
bg tau dia
aku nak mintak surat rujukan utuk wat tester kesuburan
Dia tanya aku
dah kawen baper lama
 aku cakap 2 tahun
period okey x aku cakap okey
cuma dia kejap banyak kecap sikit itu sahaja
lepas itu dia bagi tau
nati ke sana bawak suami..
suami yang kena cek dahulu
aku cakap okey DR..
lepas itu No suami aku pulak
sebenarnya suami aku x payah jumpa Dr pown x per
disebabkan kakak .depan soh amik No.
aku amik jugak lah
Dah DR tu pown Blur2..
huhuhuhu
kenapa suami aku nak jumpa Dr..hehheheh
dia cakap just satu cukup lah surat 2..
aku cakap okey DR...







No comments:

Post a Comment